Thursday, September 29, 2011

"RuRa si BoOLaRt" changed to "RuRa"

Salam..

Sehat ka tidak..? ehehh

Betul la orang-orang tua selalu cakap... perkataan yang kite ucapkan selalu itu, merupakan satu doa.. kalau perkara baik tu xpe.. kalau x..? naye idop kau dik..! hehehh

Mula-mula aku cipta blog aku ni (cipta..? wah..!!) aku letak nama "RuRa si BoOLaRt"... motif..? sebab muke aku yang mmg bulat ni la, xpernah pulak muke aku petak ke, tiga segi kan..? Nak di jadikan cerita, kawan baik aku cik Yusmaniza @ Yus.. Tegor aku...

"Raraaaa, Yus rase blog tu kena tukar name lah.. Sebabnye, bile ramai asek sebot  "RuRa si BoOLaRt" je.. Boleh jadi doa tu.. Mane la xmakin BULAT..!"

Ouuhh.. Baru la mak terpikir nak.. Ade betolnye jugak.. So, da xtau nak letak name ape lg.. Juz letak "RuRa" je.. Ok x nok...? 

Pape pon.. Thanks to Yus.. ^_^


Before


 Changed To


After

No comments:

Post a Comment

ZAWARA.

...