Monday, September 05, 2011

Harap Jumpa Lagi Tahun Depan...!

Salam..!

Sehat ka tidak...? ehehh..

cukop slim kan...?

Ase cam sekejap je da raye kan..? (padahal mase puase ase cam lame gile..! hahah) Alhamdulilah, dapat gak merase puase lam bulan Ramadhan taon ni.. Rezeki dr Tuhan, syukurr... ^_^
ahaa..!! nak tau x..? kne tau gak, aku nk share ngn korang ... wlopon korang xnk tau.. hahah taon ni aku puase penoh uoolllzz..!! ko mampu..? hahahhah sukenye ati aku oiii... hahhahaha

macam semua orang tau, selera bulan puase kadang2 lebih buas daripada bulan2 yang lain... time tu la ade majlis sane... majlis sini... buke puase kt KFC selalu, McD pulookk.. ade aje lahh..! n for me dis is da most sweet memory.. makan.! makan..! makan..! xsedar diri membiawakkan diri dpn meje mkn... puufffhh... kenyang mak nookk..

hahaaaaii.. papepon syg2ku, bulan puase xbermakne BULAN MAKAN SEDAP2.. tapi bulan yang paling tinggi pahalenye untuk kite beribadah.. bulan penuh ibadah.. (wallahualam)

kenangan yang terinnnddaaahhh.... S.E.R.O.N.O.K



ni adik aku... kije dye tukang komen n tukang makan... ade gak dye tulong ciket2.. aku bkar satay, mak aku masak kat dapor, adik aku jd budak suruhan.. hahah


ni la bosh sy yang baik ati... bosh Amir.. hye bosh..!! hahah ( bodek siket, bonus da nk dekat)


 claypot yee mee.. slluuurrpp..!!
arabic food.. peehhh.. pas mkn tros peningg

 
ni la antare makanan2 yang da selamat aku flush lam bilik termenung sepanjang bulan puase.. FYI, spanjang bulan pose ni aku makam KFC skali je... huhh..! sediihh...

pape pon,

Alhamdulillah kerana aku masih mampu merasai nikmat rezeki yang ALLAH beri.. ^_^

tengs coz reading dear..!


No comments:

Post a Comment

ZAWARA.

...