Tuesday, August 20, 2013

Umi...

Salam..

"Umi..."

Ape yang umi...? hehehe  Malam tadi tidur tak basuh kaki, mimpi laaaa, apa lagi keeennn..

Tapi aku suke..! 

Aku tengah buat something, tetiba ada someone pegang tangan aku. Terkejut. Pandang bawah, and then ada seorang budak kecik.. Perempuan.. Mata bulat. Comel. Macam aku..hahaha Rambut ikat dua.. Haisshhh.. Cute sangat..  Aku sengih, dia pun sengih.. Tiba-tiba dia sebut "UMI

Bila terjaga aku cuba pejam mata balik, tak nak bangun..!!! Tolong la sambung mimpi tu balik...!

Tapi tak boleh buat apa kan..? Semua tu mimpi je... Terpaksa lupakan semua tu, tengok jam pukul 5.22 am, dah lewat.. aku kena siap2 pegi kerja..

Bila teringat balik mimpi tu, terdetik dalam hati.. 

Awak ke yg singgah dalam rahim umi sebelum ni sayang..? Allah sayang awak lebih... Tunggu umi kat sana ye...

Emosinye oi..! kbai...

1 comment:

  1. best nye ade blog sendiri...cam ne nk wat eh? ajar2

    ReplyDelete

ZAWARA.

...