Thursday, July 25, 2013

BEGEDIL DEN LOMBIK...!

Salam..!!

I is stress.. so stress... very the  SEEETTTEEERRREEESSSS...!! Arrrgghhh...

maakkkk......

Lintang pukang hormon mak, gara2 begedil iolz jadi lembik, lunyai, param jadoo betoi.. 
Dah la teringin gile nak makan..?? Dangggg.. 

Sampaikan Encik Hasben siap kate,

"Laaaaa... begedil ke..? Sy ingat CEKODOK la tadi"

What u say..? Repeat please..? CIKODOK...? ok, ini sangat emosi ye...

Huwaaa~~~ 
Walaupun rasa dah ok, tapi lembik..!
Paham x what im trying to say..?
dah la buat 1 bekas tapawear, semalam sempat goreng 5 ketul je... 
Itu pun kemain susooohh lagi nak celup kat tulor, takut hancur.. Masa buat tu xlembik pun, aku tinggal la semalaman dalam peti ais sebab nak goreng untuk buka puasa esoknye..
Tapi, WHY..?? ke aku letak telur banyak sangat..? Keee kentang aku empuk sangat... keeee... ape ke..?

Anyone..!! Please...please..please.... 
If ada sesiapa tahu macam mana nak alter / repair / redesign / refresh begedil tu..? 
I begging begging u, SILA SHARE.. Sharing is sweet.. 

Daripada aku buang setapawear begedil lunyai tu,
 ada baiknye ubah jadi bende lain or, or, or tambah la ape2 asalkan ada rupa begedil.. iye dok..? 
tapi nak tambah ape weyh..

well, thanks in advance kesayangan ambe..!!

MUAHHH..!!

Salamm...

4 comments:

  1. u rebus ke goreng kentang tu? kalau rebus memang lembik

    ReplyDelete
    Replies
    1. I REBUS, SB TGK DLM RESEPI TU REBUS... HUWAA... I XTAU NAK PUSING KOT MANA LAGI DAH.. HAHAH

      Delete
  2. laaa patutla. u kene goreng syg oi huhu. kalau rebus memang lembik

    ReplyDelete
    Replies
    1. oohhooo... dah x boleh repair la ye..? ini betol2 sadiss...

      ok x if i tukar jadi pie ke...

      Delete

ZAWARA.

...